Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно палене при студен мотор и обороти :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно палене при студен мотор и обороти :D

    Здравейте колеги!
    Малко глупаво формолирах заглавието на темата, ама нищо

    Та въпроса ми е като я запаля и понякога започва едно игране на обороти... Ту падат на 400-500, ту се качват над 1к и аз я изгасям. При повторно палене всичко е 6+. И другия ми въпрос е понякога като тръгна и колата е супер мудна. Натискам педала докрай и след няколко сек започва да ускорява.

    Става въпрос за Алфа Ромео 156 1.8 '98

    ПС:
    Моля, ако има тема, в която е обяснено защо прави така - да ме информирате и модераторите да изтрият тази
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

  • #2
    Първоначално публикувано от Seishin Покажи съобщение
    Здравейте колеги!
    Малко глупаво формолирах заглавието на темата, ама нищо

    Та въпроса ми е като я запаля и понякога започва едно игране на обороти... Ту падат на 400-500, ту се качват над 1к и аз я изгасям. При повторно палене всичко е 6+. И другия ми въпрос е понякога като тръгна и колата е супер мудна. Натискам педала докрай и след няколко сек започва да ускорява.

    Става въпрос за Алфа Ромео 156 1.8 '98

    ПС:
    Моля, ако има тема, в която е обяснено защо прави така - да ме информирате и модераторите да изтрият тази
    Колега неотдавна и при мен беше точно така и затова си позволявам за сетен път - дебитомер...
    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

    Comment


    • #3
      Има писано адски много и по двата въпроса


      По втория ти въпрос

      http://www.alfa156.net/tech/fr_index...tech/cold.html

      По първия,
      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E1%EB%E5%EC%E0

      http://www.alfa156.net/tech/fr_index.html?/tech/idle.html
      Ползвай търсачката. Успех.
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

      Comment


      • #4
        Благодаря ви много!
        И аз си помислих за дебитометъра, но това не се случва постоянно... А и на скоро й гледахме ЕСU-то с един приятел и нямаше никакви проблеми. Всичко си е 6+ Като се има в предвид, че я взехме на 74к км и вече е на близо 84к км и почти нищо не е барвано. (е само там едни ремонти по скоростния лост и смяна на маслото на ск. кутия и смяна на ремъци и ролки като я взехме). И тези км се оказаха реални, което ме зарадва xD

        @Old Fox, благодаря ти за линковете!

        Моля някой модератор/админ да изтрие темата!
        Last edited by Seishin; d.m.y г., 15:56.
        Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Seishin Покажи съобщение
          @Old Fox, благодаря ти за линковете!
          Пак заповядай
          Само още едно нещо това с км е разисквано много пъти във форума. Няма никво значение на колко км ти е колата, ама никво. И още нещо 11 годишна кола на 74хил. км прави по малко от 7хил.г. годишно, пък аз дето почти не я карам правя повече. Само ти го споменавам. Не споря, ти си знаеш....
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

          Comment


          • #6
            Дебитомера може да е причина, но може и да не е. Както се оказва не само при мен. Има един колега от форума дето у купихме чисто нов дебитомер. Сложихме го първо на моята и никаква разлика. Сутрин пак гасне. При него го слойихме оправи се вървенето при него понеже неговия беше за смяна, но сутрин и на него му тресе така понякога. При мен всеки ден.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Дебитомера може да е причина, но може и да не е. Както се оказва не само при мен. Има един колега от форума дето у купихме чисто нов дебитомер. Сложихме го първо на моята и никаква разлика. Сутрин пак гасне. При него го слойихме оправи се вървенето при него понеже неговия беше за смяна, но сутрин и на него му тресе така понякога. При мен всеки ден.
              Ти по добре иди дай на контакт да ти подкачи помпата!

              Шегувам се разбира се... Идеята ти си е много хубава, но все пак пиши какъв е резултата от теста в тази или в другата тема, важно е според мен.
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #8
                Шибания проблем е времето стопли се и моята започна да го прави от време на време а като беше по студено нямаше грижи а и миналото лято беше така т.е. проблема е в управленирто на двигателе или датчиците нещо се ебават ЕКУ-то прави са ебане или ТПС-а не реагира адекватно при първоначално палене.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                  Ти по добре иди дай на контакт да ти подкачи помпата!

                  Шегувам се разбира се... Идеята ти си е много хубава, но все пак пиши какъв е резултата от теста в тази или в другата тема, важно е според мен.
                  Цял ден това правя бе брато. Преди половин час ходих. На всеки час ходя давам по 3, 4 пъти контакт да подкачи хубаво. В 17:00 е часът на истината. Ако пак изгасне тоя път довечера отивам да правя това после ще ме правят ето така и на края ето така

                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  Шибания проблем е времето стопли се и моята започна да го прави от време на време а като беше по студено нямаше грижи а и миналото лято беше така т.е. проблема е в управленирто на двигателе или датчиците нещо се ебават ЕКУ-то прави са ебане или ТПС-а не реагира адекватно при първоначално палене.
                  Сега ше ти кажа, че съм проверил всичко. ТПС м е чисто нов. При много студено време ЕКУ-то обогатява сместа много като увеличава времето за впръскване. И ако има въздух по системата той се разкарва бързо. Поне таква ми е логиката, защото сутрин като разкача температурния датчик колата пари без проблеми, държи обороти и всичко е ок. Ако се окаже проблема с връщането на горивото обратно ще видя дали може да се разгллоби клапанчето дето е на самата помпа и ако не може си слагам едно външно и спирам да се ядосвам.

                  Днес се сетихм че другия вариант за тест е като се разивя капачката на рейката сутрин дава се на контакт и се натиска вентила да се обезвъздуши хубаво. И тогава да се пали. В смисъл за пробата де. Ако тази вече се ебне пак и не запали от раз утре това ше пробвам. С един хубав парцал около щуцера на рейката да не олея мотора и ще източа 200 - 300 грама първо и тогава ще паля. Но нека видим все пак след половин час как ще запали.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 16:40.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                    Пак заповядай
                    Само още едно нещо това с км е разисквано много пъти във форума. Няма никво значение на колко км ти е колата, ама никво. И още нещо 11 годишна кола на 74хил. км прави по малко от 7хил.г. годишно, пък аз дето почти не я карам правя повече. Само ти го споменавам. Не споря, ти си знаеш....
                    Съгласен съм за км-те, но просто бях радостен, защото не е карана много. Смисъл на реалните си км е, а не е нулиран километража

                    Явно колата не е карана мн мн в италия, пък и аз не я карам много много Е верно за една година сме изминали близо 10к км


                    А от относно дебитометъра. Не вярвам да е от него. Поне като гледахме ECU-то с един приятел всичко си беше 6+.
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Seishin Покажи съобщение
                      Съгласен съм за км-те, но просто бях радостен, защото не е карана много. Смисъл на реалните си км е, а не е нулиран километража

                      Явно колата не е карана мн мн в италия, пък и аз не я карам много много Е верно за една година сме изминали близо 10к км


                      А от относно дебитометъра. Не вярвам да е от него. Поне като гледахме ECU-то с един приятел всичко си беше 6+.
                      Като за начало смени бензина и зареди един резервоар 100 октана при някой колеги има изчезване на проблема след смяна на бензина и при мен беше така в началото сипвам 98 гасне сипвам 100 патрон.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Като за начало смени бензина и зареди един резервоар 100 октана при някой колеги има изчезване на проблема след смяна на бензина и при мен беше така в началото сипвам 98 гасне сипвам 100 патрон.
                        Аз по принцип зареждам само Shell V-Power, който се оказа 95 октанов. Коя бензиностанция предлага 100 октанов бензин?

                        ПП:
                        Верно, че и преди ми правеше така като слагах някакав нискооктанов бензин. Даже при спряло положение на свободна ми играеха яко оборотите.
                        Last edited by Seishin; d.m.y г., 16:44.
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

                        Comment


                        • #13
                          Няма ве. Аз сипвам 98 по принцип от Лукойл. Държа да отбележа, че с 98 върви по-добре от 100 на ЕКО. Сипах оня ден ЕКО 100. Едно, че колатя се спъна с него, друго, че проблема си го има пак само дето с по-малко детонации. При мен е трагедия. При мен не тресе мотора. А гасне. 2 секунди след като е запален направо угасва. Иначе колата пали от четвърт оборот. Само чуквам и запалва. Вдига 1200 оборота и веднага изгасва.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Няма ве. Аз сипвам 98 по принцип от Лукойл. Държа д аотбележа, че с 98 върви по-добре от 100 на ЕКО. Сипах оня ден ЕКО 100. Едно, че колатя се спъна с него, друго, че проблема си го има пак само дето с по-малко детонации. При мен е трагедия. При мен не тресе мотора. А гасне 2 секунди салед като е запален направо угасва.
                            Гадно колега :/ Дано я оправиш скоро!

                            Иначе в България не може да се каже, че има качествен бензин.... Казват, че е 98 - 100 октана, но дали е?!

                            ПП:
                            бтв на каква цена е 98 октановия в Лукойл-а и 100 октановия в ОМВ-то?
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Seishin Покажи съобщение
                              Гадно колега :/ Дано я оправиш скоро!

                              Иначе в България не може да се каже, че има качествен бензин.... Казват, че е 98 - 100 октана, но дали е?!

                              ПП:
                              бтв на каква цена е 98 октановия в Лукойл-а и 100 октановия в ОМВ-то?
                              А98 - 2.00 лв./л. с карта за отстъпка 1,95 лв./л.
                              Kinitron 100 - 2.05 лв./л.

                              М/у другото с на ЕКО 100 ми гори с литър по-малко ама и не върви колата бе. С 98 направо лети. Не знам на какво се дължи това.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X